15.03.2012

10 bøker jeg vil lese - gule omslag

Påsken er ikke langt unna og mange forbinder den nok med krim, men jeg vil like gjerne lese en bok med gult omslag i anledningen - som ikke nødvendigvis er krim. Ut ifra det utvalget jeg har funnet av bøker med gule omslag, så befinner det seg nok mange ulike sjangre. Disse kunne ihvertfall jeg tenke meg å lese:




1) Lengselen i din øyne av Chris Bojalian
2) Begynnelse i november av Anne Gjeitanger
3) Historien om fru Berg av Ingvild H. Rishøi
4) Mønsteret rakner av Chinua Achebe
5) Snakk til meg av Vigdis Hjorth
6) Svart snø av Alice Hoffman
7) Ingen hører til her mer enn du av Miranda July
8) Eg kom for å elske av Brynjulf Jung Tjønn
9) Tusen strålende soler av Khaled Hosseini
10) På øverste hylle / Kaos hos Daisy av Jill Mansell





Har du lest noen av disse? 

Hva syntes du i så fall om de(n)?


Se også:

2 kommentarer:

Gråbekka`s Blogger sa...

Stilig innlegg:) Har bare lest "Tusen strålende soler", og den var fin:)

Ha en fin Torsdag:)

Janicke sa...

Hei, har lest Hoffman sin og Novellesamlingen/Fru Berg. Kjempegode begge to - gled deg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...