26.10.2012

En award!

I går var jeg så heldig å motta en bloggutmerkelse, en award, fra Askeladden - Tusen hjertelig! Det er ikke verst på en helt vanlig torsdag! :)

Min oppgave som mottaker av denne awarden er som følger:
  1. Takke og linke til bloggeren man har fått awarden fra.
  2. Gi utmerkelsen videre til fem blogger og gjøre dem oppmerksom på det.
  3. Kopiere post it lappen og sette den på bloggen.
  4. Det skal sendes til en ny blogg eller en blogg som ikke har så mange følgere ennå.

Så nå er min oppgave å sende den videre til fem bloggere jeg mener fortjener en liten oppmerksomhet (akkurat det med om bloggen er ny eller ikke har så mang følgere tar jeg litt med en klype salt, dog...), og det blir følgende:

- Listebloggen: En utrolig inspirerende blogg med lister over alt mellom himmel og jord! Og som ikke minst feiret 1000 innlegg i går! Grattis!
- Groskro's verden: En flott blogg om bl.a. bøker, strikking og mange fine bilder!
- I count my blessings instead of sheep: En inspirerende blogg om små hverdagslige ting på en veldig koselig måte, og mange flotte bilder!
- Den fiktive drømmen: En ny favoritt innn bokblogger-sjangeren! Ikke bare anmeldelser, men også annet bokrelevant.
- En moderne mamma: Lotte har jeg fulgt gjennom flere blogger for hun skriver godt om bøker, hverdagslivet som mamma og ellers andre hverdagsgleder


Ha en strålende helg alle sammen!

1 kommentar:

Groskro sa...

Takk Stine, for award og fine ord om min blogg. Selv om jeg ikke kommenterer så ofte på bloggen din er jeg innom hver gang det er oppdateringer. Alltid fine bokomtaler, interessante lister og fine bokbilder hos deg :-)

God helg!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...